Jsi zmatená ze všech těch zaručených rad na vyšší návštěvnost a prodeje?

Už tě unavuje poslouchat - "tohle musíš", "tohle je nutnost" a "bez tohohle se neobejdeš"?

To jsou sítě, PPCčka, srovnávače, vyhledávače a celkem i vysávače?

Dej si se mnou konzultaci a měj konečně jasno!

Co si z konzultace odneseš?
  • Naučíš se naplno využívat potenciál svého eShopu.
    eShop není jen "vložte produkt do košíku" ... je tam spoustu možností, které můžeš využít. Budeme se bavit o prolinkování, odkazech, textech, co je fajn mít v menu nebo patičce, atd ...
  • Naučíš se dívat na svůj projekt z nadhledu a očima zákazníka.
    Ty třeba víš, ale zákazník ne ... na 3 kliknutí to nenajde a bye bye. Budeme pracovat na tom, aby vše bylo "user friendly" a co nejvíc to zákazníkovi ulehčíme, aby mu nic nebránilo v nákupu. Můžeme se pobavit i o péči o zákazníky.
  • Budeš mít mnohem lepší přehled o číslech i o možnostech on-line světa.
    Když máš přehled, tak se ti mnohem lépe rozhoduje a případně i deleguje a čísla jsou super. Možná zjistíš, že Excelová tabulka může být tvůj nejlepší přítel.
Hlavní pilíře
  • Naučíš se strategicky přemýšlet a jednotlivé postupy pak aplikovat do praxe.
    Cesty zákazníků - jaké nástroje či jejich kombinace jsou pro tebe nejvhodnější (na jakém principu fungují). Budu tě učit strategicky přemýšlet a pracovat s možnostmi.
  • Naučíš se pracovat s cyklem svého eShopu.
    Znát cyklus eShopu je nezbytné i kvůli skladu, investicím, časové vytíženosti, atd ...
  • Budeš postupovat krok za krokem.
    Máš 20 základních věcí, které fakt hoří. Výsledkem je akorát rozhodovací paralýza, a proto půjdeme krok za krokem. Systému a struktuře zdar.
  • Naučíš se si stanovovat dílčí cíle
    Stanovovat si cíle je super, ale stanovuješ si i dílčí cíle? Umíš se za jejich dosažení pochválit? Povím ti, jak na to.

      ZJEDNODUŠIT!     

ZPŘEHLEDNIT!

ZEFEKTIVNIT!

Konzultuji - Konzultuješ - Konzultujeme

Jsi eShopařkou alespoň 1 rok?

Už máš přehled, co na eShopu frčí. Už máš lepší představu, co obnáší být eShopařkou. Máš zákazníky, cítíš potenciál a chceš růst. Čísla a data se kupí a teď si kladeš otázku, jak je zužitkovat?

Máš WEB, ale toužíš i po eShopu?

Ať už ses rozhodla svůj web rozšířit o eShop nebo jsi multipotenciálka, která dostala nápad na další projekt. Ale WEBařina a eShopařina jsou sakra rozdíl a je umění vzít to za správný konec.

Přecházíš (přešla jsi) do on-linu?

Máš svou prodejnu a věrné zákazníky. Byla si nucena přejít do on-linu či si cítila, že je načase. Už to není jen doplněk k obchodu a chceš, aby se o tobě dozvědělo více lidí a ti pak i nakoupili. No jo, ale zorientovat se v on-line světě není brnkačka.

Přecházíš na Shoptet? Nebo tvoříš další eShop na Shoptet?

Z různých důvodů jsi se rozhodla svůj současný eShop převést na Shoptet či tam tvoříš další eShop ... a právě Shoptet je můj denní chleba. Sice za tebe ten převod neudělám a ani ti to nenaklikám, ale zorientuji tě v možnostech a funkcích tohoto krabicového řešení, aby eShop měl vše, co potřebuješ a mohla si hned prodávat.

Značka ideál 🙂

Proč právě já?

Veronika Lacinová

V roce 2014 jsem založila e-shop a rozjela úspěšnou rodinnou značku LACASPORT, která dosáhla i na "Zlaté Ověřeno zákazníky" od Heureky.

♦ Aktivně se věnuji on-line marketingu, strategiím a reklamě.

♦ Ráda kombinuji intuici s čísly a daty.

♦ Mám titul "Bronzový Copykiller" v soutěži o nejlepší prodejní text, Certifikaci Google Ads pro Vyhledávací síť a ocenění Individuální kvalifikace Google Analytics.

♦ Zamilovala jsem si biddování na Heurece a často sleduji Google Analytics v reálném čase. 🙂

Jsem specialistka na možnosti možností, která najde několik řešení v každé situaci a za každého počasí. 🙂
Také energetická roztleskávačka se smyslem pro celek i pro detail.

Marketing a strategie nemusí být strašákem, naopak mohou být zábavou.

Jak spolupráce probíhá?

Na začátku ti zašlu dotazník kvůli základnímu infu, ze kteŕeho budu vycházet.

Sejdeme se jednorázově na 60 min přes Zoom či se budeme scházet pravidelně 1x za 14 dní nebo 1x za měsíc (někdo je akčňak, někdo ne).

Byznys marketingový ceník
Jednorázová KONZULTACE
On-line setkání na 60 min.
1 200 Kč
KONZULTACE - balíček 3 setkání
On-line setkání na 3 x 60 min. (hodina vyjde na 1 000 Kč/ sleva 600 Kč)
3 000 Kč
KONZULTACE - balíček 6 setkání
On-line setkání na 6 x 60 min. (hodina vyjde na 900 Kč/ sleva 1 800 Kč)
5 400 Kč

Pracuji s nástroji/řešeními/systémy/aplikacemi (proto jsem schopná dát k nim i konkrétní tipy) -

Shoptet, Mioweb eShop, Fapi, MailerLite, Mergado, Google Analytics (mám Individuální kvalifikaci),

Facebook, Instagram, LinkedIn, okrajově YouTube a nově se učím PinterestGoogle Ads.