Ztrácíš nadhled, nejsi schopná vidět souvislosti a máš pocit, že se motáš v kruhu?

Je toho moc? Moc možností, směrů a ty nevíš kudy se vydat?

"Musíš budovat komunitu", "musíš sbírat kontakty", "musíš-musíš", ale proč?

Dej si se mnou konzultaci a měj konečně jasno!

Co si z konzultace odneseš?
  • Naučíš se naplno využívat potenciál svého WEBu.
    WEB není jen "přečtěte si článek" nebo "stáhněte si magnet" ... je tam spousta možností, které můžeš využít. Budeme se bavit o prolinkování, odkazech, textech, co je fajn mít v menu nebo patičce, atd ...
  • Naučíš se dívat na svůj projekt z nadhledu, strategicky a očima zákazníka.
    Cesty zákazníků - jaké nástroje či jejich kombinace jsou pro tebe nejvhodnější (na jakém principu fungují).. Budu tě učit strategicky přemýšlet a pracovat s možnostmi.
  • Naučíš se dělat si přípravu a postupovat krok za krokem.
    Díky kvalitní přípravě máš mnohem větší šanci na úspěch. Navíc budeš přesně vědět, kde se nacházíš a co je ještě potřeba. Odpadne stres a tlak.
A spoustu dalšího ...
  • Budeš mít mnohem lepší přehled o číslech i o možnostech on-line světa.
    Když máš přehled, tak se ti mnohem lépe rozhoduje a případně i deleguje a čísla jsou super. Možná zjistíš, že Excelová tabulka může být tvůj nejlepší přítel.
  • Jak pojmout svou, nabídku služeb/produktů.
    Ono se řekne "udělat kurz", ale těch možností, jak ho uchopit je mnoho.. Budeme vymýšlet, jak pojmout a nastavit produkty/služby, které s tebou budou v souladu a budou mít hlavu a patu.
  • Naučíš se si stanovovat cíle i dílčí cíle.
    Stanovovat si cíle je super, ale stanovuješ si i dílčí cíle? Umíš se za jejich dosažení pochválit? Povím ti, jak na to.

Věděla jsi, že informace, které získáš v Google Analytics můžeš použít k napsání článků, které se budou organicky skvěle šířit?

Konzultuji - Konzultuješ - Konzultujeme

Jsi on-line podnikatelkou ve službách alespoň 1 rok?

Už máš přehled, co ti frčí. Už máš lepší představu, kolik času ti zaberou služby. Máš klienty, máš na to a chceš růst. Čísla a data se kupí a teď si kladeš otázku, jak je zužitkovat?

Rozjíždíš další projekt

Ať už ses rozhodla svůj eShop rozšířit o web nebo jsi multipotenciálka, která dostala nápad na další projekt. A teď, jak to uchopit? S čím začít? Jak nepodlehnout chaosu? 🙂

Přecházíš (přešla jsi) do on-linu?

Máš věrné klient(k)y, ale byla si nucena přejít do on-linu či si cítila, že je načase. No jo, ale zorientovat se v on-line světě není brnkačka a to objednávání na konzultace a prodej kurzů není lusknutím prstu.

Značka ideál 🙂

Proč právě já?

Veronika Lacinová

♦ Aktivně se věnuji on-line marketingu, strategiím a reklamě.

♦ Ráda kombinuji intuici s čísly a daty.

♦ Absolvovala jsem workshop LinkedIn pro byznys.

♦ Mám titul "Bronzový Copykiller" v soutěži o nejlepší prodejní text, Certifikaci Google Ads pro Vyhledávací síť a ocenění Individuální kvalifikace Google Analytics.

♦ Miluju předprodeješťourání v datech a číslech.

Jsem specialistka na možnosti možností, která najde několik řešení v každé situaci a za každého počasí. 🙂
Také energetická roztleskávačka se smyslem pro celek i pro detail.

Marketing a strategie nemusí být strašákem, naopak mohou být zábavou.

Reference
Dekuji Verče za odborný náhled do mého podnikání. Pomohla mi zamyslet se nad konkrétními kroky a hlavně podívat se na celou věc z nadhledu. Její rady mi otevřely oči a dodaly odvahu na další cestě.
Terezka PrátováMake-up Artist & Hairstylist - terrybeautycz
Jak spolupráce probíhá?

Na začátku ti zašlu dotazník kvůli základnímu infu, ze kteŕeho budu vycházet.

Sejdeme se jednorázově na 60 min přes Zoom či se budeme scházet pravidelně 1x za 14 dní nebo 1x za měsíc (někdo je akčňák, někdo ne).

Byznys marketingový ceník
Jezdorázová KONZULTACE
On-line setkání na 60 min.
1 200 Kč
KONZULTACE - balíček 3 setkání
On-line setkání na 3 x 60 min. (hodina vyjde na 1 000 Kč/ sleva 600 Kč)
3 000 Kč
KONZULTACE - balíček 6 setkání
On-line setkání na 6 x 60 min. (hodina vyjde na 900 Kč/ sleva 1 800 Kč)
5 400 Kč

Pracuji s nástroji/řešeními/systémy/aplikacemi (proto jsem schopná dát k nim i konkrétní tipy) -

Shoptet, Mioweb, Fapi, MailerLite, Mergado, Google Analytics (mám Individuální kvalifikaci),

Facebook, Instagram, LinkedIn, okrajově YouTube a nově se učím Pinterest a Google Ads.