Google Analytics - na Plný Pecky
aneb všechny GA balíčky v jednom velkém balení ...
Co vše GA nabízí, jak se v něm zorientovat, jak s ním efektivně pracovat a vytěžit ho na maximum.
Je pro tebe Google Analytics španělskou vesnicí a chtěla by ses v něm více orientovat?
Jsi aktivní ve FB skupinách a nevíš, ve které se ti nejvíc daří a jestli ti přivádí zákazníky?
Ráda by sis zmapovala Cestu zákazníka, abys věděla jestli se ti reklama a investice vyplácejí?
A ještě navíc máš Google Analytics odložený v šuplíčku "až potom někdy" a na něm ještě vrstvu fuseklí.
Představuji ti GA balíček eXpert pro eShopařky
(balíček 6 individuálních konzultací obsahuje kombinaci balíčků BASIC, UTMka a TRACKing)
Dozvíš se, co všechny ty přehledy znamenají a jak je pro sebe využiješ v praxi.
Své promo ve skupinách si změříš a to díky jednoduché práci s odkazy a tzv. UTM parametry.
Získáš komplexní pohled na nákupní proces a díky tomu budeš schopná vyhodnotit přínos reklamy.
Díky tomu už GA nebude tabu, španělská vesnice a odložený šuplíček v jednom.
Ty se pustíš do akce. Začneš s GA konečně pracovat a pomalu si na něj zvykat.
Znalost GA ti šetří čas, energii, ale i peníze a navíc tě může ještě bavit.
Je tedy už čas natáhnout fusekle a vrhnout se na GAčka. 😉

Veronika Lacinová
V roce 2014 jsem založila e-shop a rozjela úspěšnou rodinnou značku LACASPORT.
Aktivně se věnuji on-line marketingu, strategiím a reklamě.
Ráda kombinuji intuici s čísly a daty.
Mám Certifikaci Google Ads pro Vyhledávací síť , Obsahovou síť, Video, reklamy v Nákupech, Měření a ocenění Individuální kvalifikace Google Analytics.
Zamilovala jsem si biddování na Heurece a často sleduji Google Analytics v reálném čase. 🙂
GA balíček eXpert pro eShopařky - podrobněji.
Vysvětlím, naučím:
- Komplet všeckoTady nasaješ a naučíš se komplet vše z balíčků Basic, UTMka i TRACKing.
- A ještě něco navícPovíme si, jak prakticky využiješ ve svém eShopaření cíle, jak se nastavují a vyloučíme platební bránu/y.
- Nastavení cílů - až 3 cíleO cestě zákazníka již byla řeč a tohle je takový "monitoring" konkrétních kroků na tvém eShopu. Například: Kolik lidí skončilo jen v košíku a nedokončilo objednávku.
- BONUS - Platební bránaVyloučíme platební brány, které si přičítají kredit za tržby, i když dobře ví, že zákazníky nepřivádí - přes ně se "jen" plátí.