Google Analytics - mapujeme Cestu zákazníka

aneb už pracuješ s Odkazy, tak jedeme dál ...

Podrobněji zmapujeme Cestu zákazníka, abys více porozuměla nákupnímu procesu.

Platíš si reklamu a nejsi si jistá výsledky? Zvažuješ, že bys ji dokonce vypnula?

Nevíš, jak dlouho trvá tvým klientkám než objednají a kde všude courají?

Ráda by sis Cestu zákazníka víc zmapovala, ale nevíš jak na to?

A ještě navíc se v tom sama motáš a netušíš, co je pro tvé podnikání nejlepší cesta, kde propagovat a být víc vidět?

Představuji ti GA balíček TRACKing pro podnikatelky

(balíček 2 individuálních konzultací)

Co se v tomto balíčku naučíš a proč se ti vyplatí mapovat Cestu zákazníka?

Získáš komplexní pohled na celý proces.

Cesta zákazníka může být plná zastávek. Káva u strejdy Googla nebo drby s panem Fejsbukem a objednávka až za pár týdnů.

Díky tomu budeš schopná vyhodnotit přínos reklamy.

Žádné obecnosti. Byla to právě ta skvělá brazilská káva u strejdy Googla nebo pan Fejsbuk měl nejpikantnější drby, které ti přinesly objednávky.

A víš, kam zaměřit svou pozornost i finance.

Tím, že se naučíš zmapovat všechny ty zastávky, kafíčka a drbárny víš konkrétně! kam zaměřit svůj focus a investice.

Je čas uvařit kafe do cestovního hrněčku a jít do akce. 😉

Kdo tě do mapování Cesty zasvětí? No přece já

Veronika Lacinová

▪ V roce 2014 jsem založila e-shop a rozjela úspěšnou rodinnou značku LACASPORT.

▪ Aktivně se věnuji on-line marketingu, strategiím a reklamě.

▪ Ráda kombinuji intuici s čísly a daty.

▪ Mám titul "Bronzový Copykiller" v soutěži o nejlepší prodejní text, Certifikaci Google Ads pro Vyhledávací síť , Obsahovou síť, Video, reklamy v Nákupech, Měření a ocenění Individuální kvalifikace Google Analytics.

▪ Zamilovala jsem si biddování na Heurece a často sleduji Google Analytics v reálném čase. 🙂

Vnáším energii, živelnost a hravost i do zdánlivě nudných a studených čísel a dat v Google Analytics.
Varování! Mé nadšení pro GAčka bývá nakažlivé. 🙂

Balíček GA TRACKing pro podnikatelky - podrobněji.

Vysvětlím, naučím:

  • Seskupení kanálů a vlastní kanály
    Jednoduše budeš mít cestu zákazníka pojmenovanou tak, abys tomu rozuměla a vyhla se klingonštině, kterou Google Analytics primárně používá v názvech kanálů.
  • Nastavení vlastních kanálů
    Pomohu ti s nastavením a společně najdeme "řeč tvého kmene". Například můžeme nastavit místo obecného "sociální sítě" hned několik názvů "Pan Fejsbuk", "Instáč", "YouTubko".
  • Samotná Cesta zákazníka
    Podíváme se na celou cestu zákazníka. Někdo během cesty nenavštíví jen strejdu Googla, ale stihne i pana Fejsbuka a řadu dalších.
  • Vyhodnocování
    Vyhodnotíme cestu zákazníka. Jak dlouho tvým zákazníkům trvá než nakoupí, kde všude se courají a koho při tom navštíví.
setkání online na ZOOMu - 2x 60-90 min
cena 5 990 Kč, zaváděcí cena 3 990 Kč