Narážím na to stále častěji a častěji … Někdo okopíruje vaše texty, někdo okopíruje vaší strategii, někdo okopíruje rovnou celý váš nápad … okopíruje, ukradne – každý pro to má svůj název.
Na jednu stranu je stále těžší a těžší přijít s něčím originálním, na druhou stranu pokud je to slovo od slova ještě s fotkami původního autora, tak už je to fakt divné a fakt to naštve! 👿
Než se tedy rozčílíte doběla, tak si uvědomte, že občas to ti lidé nedělají schválně a už si třeba ani nepamatují, že to někde viděli. Když to ale bude kopie slovo od slova a to i s vaším vodoznakem, tak mi klidně napište a já vám pomohu sehnat boxovací pytel.
„Boxovací pytle pro všechny“🥊
Já vám sice neporadím, jak se před tímto chránit nebo pak případně i právně bránit, ale prozradím vám, co je podle mne ta největší konkurenční výhoda, kterou vám nikdo nevezme … je to VÁŠ PŘÍBĚH. 📜
A skutečně každý jsme jedinečný. 🦄
Já pevně věřím, že právě příběh je silnou konkurenční výhodou. Váš příběh je to, co k vám přitahuje, co inspiruje a příběhy obecně jsou něco, co mají lidé rádi. 🧡
Jasně, vždy tu budou tací, co budou koukat na cenu, na dostupnost, na reference, atd atd … ale věřte mi, že až jednou budete někde dělat rozhovor, tak nikoho nebude zajímat, že jste zlevnili o 2 Kč a díky tomu se na Heurece zobrazujete lépe.
„Nesnažte se konkurovat cenou“💰
Lidi bude zajímat, kdo jste VY! Skutečně nemusíte mít silný příběh ve stylu „uvízl jsem pod ledem“, někdy to jsou jen střípky, které utkví. To jak smýšlíte, to v co věříte a jestli to skutečně žijete. Ono to publikum není hloupé a pokud to budou jen „řeči“, nebo dokonce lži – oni to poznají.
Zamyslete se nad svým příběhem, příběhem své značky, příběhem svého produktu/služby a vyprávějte … 📣