Největší konkurenční výhodou je váš příběh

To byl můj nápad, ona mi ho ukradla

Narážím na to stále častěji a častěji … Někdo okopíruje vaše texty, někdo okopíruje vaší strategii, někdo okopíruje rovnou celý váš nápad … okopíruje, ukradne – každý pro to má svůj název.

Na jednu stranu je stále těžší a těžší přijít s něčím originálním, na druhou stranu pokud je to slovo od slova ještě s fotkami původního autora, tak už je to fakt divné a fakt to naštve! 👿

S čím je třeba počítat

  • Pokud jste e-shop, což je třeba náš případ, kdy máme několik dodavatelů a můžeme použít jejich fotky a texty, tak oukej. Sice mám jednou přání mít fakt svoje texty (do přepisování jsem se pustila, ale silně nestíhám), tak u fotek je to prostě horší, protože i když máme zboží skladem, tak je většinou zabalené a nikdo ho kvůli „našemu“ nafocení rozbalovat nebude.
  • Pokud jste podnikatel/ka, co vstoupí třeba do „základky Podnikání z pláže🌴“, tak nejspíš budete mít celou strukturu webu a strategii blog-magnet-placený e-book jako přes kopírák (stejně jako ostatní členové kurzu).
  • Pokud jste fitness 🏋‍♀ trenér/ka a chcete natočit online kurz cvičení nebo rozjet motivační a podporující klub s pravidelnými pohybovými výzvami, tak jak dlouho asi bude trvat než to napadne někoho dalšího z fitness světa?

Než se tedy rozčílíte doběla, tak si uvědomte, že občas to ti lidé nedělají schválně a už si třeba ani nepamatují, že to někde viděli. Když to ale bude kopie slovo od slova a to i s vaším vodoznakem, tak mi klidně napište a já vám pomohu sehnat boxovací pytel.

„Boxovací pytle pro všechny“🥊

Já vám sice neporadím, jak se před tímto chránit nebo pak případně i právně bránit, ale prozradím vám, co je podle mne ta největší konkurenční výhoda, kterou vám nikdo nevezme … je to VÁŠ PŘÍBĚH. 📜

A skutečně každý jsme jedinečný. 🦄

Tohle jsem já a tohle je můj příběh

Já pevně věřím, že právě příběh je silnou konkurenční výhodou. Váš příběh je to, co k vám přitahuje, co inspiruje a příběhy obecně jsou něco, co mají lidé rádi. 🧡

Jasně, vždy tu budou tací, co budou koukat na cenu, na dostupnost, na reference, atd atd … ale věřte mi, že až jednou budete někde dělat rozhovor, tak nikoho nebude zajímat, že jste zlevnili o 2 Kč a díky tomu se na Heurece zobrazujete lépe.

„Nesnažte se konkurovat cenou“💰

Lidi bude zajímat, kdo jste VY! Skutečně nemusíte mít silný příběh ve stylu „uvízl jsem pod ledem“, někdy to jsou jen střípky, které utkví. To jak smýšlíte, to v co věříte a jestli to skutečně žijete. Ono to publikum není hloupé a pokud to budou jen „řeči“, nebo dokonce lži – oni to poznají.

Zamyslete se nad svým příběhem, příběhem své značky, příběhem svého produktu/služby a vyprávějte … 📣

Inspiruji svým příběhem. Prošla jsem si temnou nocí duše, ale nyní již kráčím po jiné cestě. Od zmatené dívenky s pěti diagnózami k odvážné a silné ženě podnikatelce - k mému příběhu tudy >>>Na svém blogu sdílím střípky ze svého života, své myšlenky a názory.
Komentáře