Aktuálně již není možnost se registrovat a další termín vypíšu na říjen. 🙂

Pravidelně vyhodnocujeme s Google Analytics

(skupinové online setkání ZDARMA pro online podnikatelky i eShopařky)

Další termín bude v říjnu 2022, 18 hodin ( délka 1,5 - 2 hodiny)
Vyhodnocovaní je bez záznamu, proto se připojuješ živě a na notebooku/počítači (kvůli sdílení obrazovky).

2 ženy ode mě získají feedback.

Získáš pohled na svůj byznys z hlediska čísel a dat v Google Analytics. Budeš mít prostor (max. 20 minut) i na doplnění kontextu a související dotazy. Konkrétně se budeme dívat na jeden důležitý přehled.

Ostatní účastnice v roli pozorovatelek získávají cenné know how.

I jako pozorovatelka máš možnost dozvědět se, jak probíhá vyhodnocování, jak vnímat souvislosti a odneseš si hodnotné informace.

Prostor na rychlé otázky a odpovědi.

Na konci ti odpovím na tvoje nejpalčivější otázky., které ti v průběhu setkání mohou vyvstat. Pokud nezbyde čas nebo otázky budou příliš komplexní tak navrhnu případný další možný postup..
Cenné informace pro sebe můžeš získat, i když s Google Analytics zatím nepracuješ.
Určitě vyhodnotíš, že je to skvělý nástroj, který se ti může hodit. 🙂

Reference

Veru, moc díky za super strávený čas, krásně jsem si GA proklikala a oživila. Podala jsi to srozumitelně, zatím nejlíp, co mi kdo kdy něco o GA vysvětloval.
Petra VickováCopy Mentorka, petravickova.cz 🟡 4.8. 2022

Díky pravidelnému vyhodnocování dosáhneš i takovýchto výsledků:

eShopařky

  • Můžeš pružněji reagovat na krizové situace, přerozdělit rozpočet na reklamu, aniž by došlo k větším ztrátám. Podobně můžeš lépe vnímat různé výkyvy v rámci celkového cyklu eShopu.
    Začátkem korony jsem musela snížit rozpočet na reklamu našeho eShopu a zároveň jsem chtěla minimální pokles obratu (bohužel nám vypadly hlavní cílovky). Díky pravidelnému vyhodnocování jsem věděla, které kanály mohu "přiškrtit" a které ani náhodou. Nakonec došlo k poklesu obratu o pouhých -5%.
  • Poznáš nákupní cyklus zákazníka, což ti pomůže při práci s rozpočtem, s vhodnými kampaněmi, plánováním i odpočinkem.
    Jakmile se opět rozjely naše cílovky, tak díky vhodně zvoleným kanálům v kombinaci se strategií se náš eShop z původního poklesu -5% dostal na +72%.

Online podnikatelky

  • Poznáš cestu zákazníka, protože víš odkud k tobě na web chodí klienti. Což ti pomůže se strategií, přápadným rozpočtem na reklamu i odpočinkem.
    Při rozhodování zda prodloužit členství v katalogu nebo být více aktivní v několika podnikatelských skupinách se stačilo mrknout do čísel. Na členství jsem ušetřila a dala focus na dvě skupiny. Z jedné jsem měla prodeje z článků a ve druhé zájemkyně o nezávaznou "Dvacetiminutovku".
  • Víš jak si vede tvoje SEO, odkazy z článků/rozhovorů, které si poskytla nebo třeba z webinářů, kongresů či tématických týdnů.
    Poskytla jsem pár rozhovorů k tématu knihy, kterou jsem před lety vydala. Díky odkazům na můj web jsem si mohla monitorovat, jak moc téma zaujalo a jestli díky tomu byly i objednávky. Stejně jako jsem mohla sledovat zájem po webináři, který jsem vedla.