Video průvodce

Google Analytics

Ve verzi pro eShopařky i On-line podnikatelky.

Stačí kliknout níž.

Jsem ...

„Mám málo prodejů, musím víc promovat“ aneb Google Analytics (prakticky) pro Online podnikatelky, 1.část

Čísla a data v byznysu jsou klíčovým ukazatelem a neměli bychom se jim vyhýbat. Existují velmi užitečné nástroje, které nám pomáhají v lepší orientaci a fundovaných rozhodnutích a jedním z těchto nástrojů může být Google Analytics. Tento nástroj obecně vyvolává spíše...

„Mám málo objednávek, nasypu víc do reklamy“ aneb Google Analytics (prakticky) pro eShopařky, 1. část

Čísla a data v byznysu jsou klíčovým ukazatelem a neměli bychom se jim vyhýbat. Existují velmi užitečné nástroje, které nám pomáhají v lepší orientaci a fundovaných rozhodnutích a jedním z těchto nástrojů může být Google Analytics. Tento nástroj obecně vyvolává...

Kdy s eShopem raději ani nezačínat aneb Nejčastější mylná očekávání začátečníků

„Mám skvělý nápad – rozjedu vlastní eShop“ S tímto entuziasmem začíná snad každý budoucí eShopař, aby po čase ztratil veškeré nadšení, motivaci a do roka to zavřel. V tom lepším případě. V tom horším prodlužuje svou agónii...

Největší konkurenční výhodou je váš příběh

To byl můj nápad, ona mi ho ukradla Narážím na to stále častěji a častěji … Někdo okopíruje vaše texty, někdo okopíruje vaší strategii, někdo okopíruje rovnou celý váš nápad … okopíruje, ukradne – každý...

Jsem multipotenciál a užívám si to

Kdo je multipotenciál nebo-li multipotík, jak já jím říkám? 🙂 Zjednodušeně je to opak experta či specialisty na konkrétní oblast/obor a je to vlastně člověk, který umí všechno a nic. Má snad milion zájmů a spíš než...

Vydala jsem knihu

Psaní psaní psaní Začala jsem psát začátkem roku 2018. Pracovní název byl VLmystory, stejně jako název mé staré stránky. Nevěřila jsem, že tak velký projekt dokončím, ale rozhodla jsem se, že to zkusím....