Hledáš cesty, jak se dostat k více zákazníkům, ale moc se ti nedaří?
Potenciální zákazníci sice přicházejí, ale moc nenakupují?
Všechny ty analytické a technické Google nástroje jsou jeden velký maglajz?
Je ti něco z toho povědomé? Pojď to změnit!
Jsem Veronika Lacinová - Strategická parťačka pro tvůj eShop

V roce 2014 jsem založila eShop a rozjela úspěšnou rodinnou značku LACASPORT.
Jsme malá rodinná firma, která existuje již 30 let a patří již ke stálicím na trhu.
Věnuji se marketingu a reklamě a eShopaření znám z první ruky.
Teorie je fajn věc, ale kdo nezná eShop zevnitř a jeho každodenní praxi, tak jen těžko pochopí.
Mám zkušenost zprostředkovatele, kdy jsou konkurencí jak ti největší hráči na trhu, tak i dodavatelé.
Ano, obvykle odpadá starost s cenotvorbou, ale tu střídá naopak velká kreativita v rámci všeho ostatního.
Často operuji s minimálním rozpočtem na reklamu a maximalizuji výsledky.
Bez reklamy to moc nejde, ale je fajn nad tím přemýšlet a vhodně alokovat zdroje.
Co spolu můžeme v rámci eShopaření řešit
Celkový dojem eShopu, co nesmí chybět, nákup očima zákazníka
Na eshopu to stojí a s eShopem to také celé padá. Není nic horšího než si platit reklamu a potenciální zákazníky pak odradit nedůvěryhodným eShopem.
Kategorie, produkty, celková nabídka, konkurenční výhody
eShop určítě není o tom na něj "něco nafrkat". I nad samotnou nabídkou a strukturou kategorií je potřeba přemýšlet, aby měla hlavu a patu a zákazníci se rádi vraceli.
SEO, Google Ads, Google Analytics, Zbožáky (Heureka a Zboží)
eShop, o kterém nikdo neví "neexistuje". Jak a kde dát o sobě vědět a se kterými nástroji se kamarádit. Pravidelné vyhodnocování je dlouhodobý přítel.
Jaká může být forma naší spolupráce plus ceník
Jednorázová spolupráce
2 000 Kč
1x60 min, konzultaci je možné čerpat do 2 měsíců od zakoupení
Důvěryhodnost, konkurenční výhody, kategorie a produkty, atd ... Podíváme se na zoubek jednotlivým tématům.
Balíčky konzultací
od 5 000 Kč
3x60 min nebo 6x60 min, spolupráce na max 6 měsíců
Ideální pro náročnější témata (např. Google Analytics, Google Ads) či komplexnější přístup.
Třeba tě napadají otázky
Jak to mám s termíny a časy konzultací?
Pro jednorázovky nabízím termíny vždy ve středu - odpoledne až večer. Pro balíčky nabízím termíny ještě i v úterý - odpoledne.
Proč je ohraničená doba čerpání konzultací?
Snažím se o garanci volných termínů a zároveň mi to pomáhá při plánování dalších aktivit (dlouhodobé spolupráce, školení, kampaně, dovča).
Jak si můžeš rezervovat termín?
Po zaplacení objednávky ti dorazí e-mail s odkazem na rezervační systém, kde si vybereš a bookneš termín.
Kde najdeš odkaz na společný ZOOM?
V e-mailu, který ti po zaplacení objednávky dorazí najdeš také odkaz na ZOOM, kde se pak společně potkáme. Odkaz je i v samotném rezervačním systému a v patičce potvrzení rezervace. (Strategické cally probíhají přes telefon či messeneger)
Reference - moc děkuji